opps hermis


visste du ...

att jag vill 
öppna ett eget företag
att min senaste kyss var  mysig
att jag lyssnar mest på min mamma, hon säger oftast smarta saker
att jag inte gillar falska och annorlunda personer
att min bästa vän är häftig, tuff, cool m.m
att min första riktiga kyss var med en mindre kille
att jag avskyr när folk snackar bull shit
att kärek är en gullig grej
att jag gillar att vinna
att jag alltid kommer att vilja bli känd
att jag är hemligt förälskad i alexander skarsgård
att sist jag grät var iförrgår
att min mobiltelefon är rosa
att när jag vaknar på morgonen är jag trött
att innan jag går och lägger mig lyssnar jag på musik
att idag har jag varit sjuk
att jag just nu tänker på honom
att i kväll ska jag festa tror jag
att i morgon kommer jag ta det riktigt lungt
att jag verkligen vill få ett kanon bra liv

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0