min mobil

Mobil: K770i Rosa


Bakgrund: Jag och Amanda Jonsson


Ringsignal:
Pitbull - Hotell room


Bild nr 1 i fotoalbumet: Första bilden jag tog med den här mobilen var på min mormor!


Senast tagna bilden i fotoalbumet: Gjorde en fläta på Sabina.


Bild nr 10 i fotoalbumet: En mupp bild som Hanna tog på mig.


Bild nr 20 i fotoalbumet: Jag fyllde 6 år och hade pjamasparty.


Senaste sms:et i inkorgen:
skulle vi träffas?

Första sms:et i inkorgen: från Hauta
ooh, jag har typ halv tolv till tjugo i två :) du då?

Senast skickade sms: till Sandy
ring när du har vaknat :)

Sista smset bland skickade sms: till Mia
vad gör du?

j


Kommentarer
Postat av: karrroa

sista bilden :D hahaha

2010-01-31 @ 17:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0