kanske inte skriver så mycket i helgen

                
dagen började ju bra. vaknade gick och åt frukost med mamma och matilda. la mig i sängen för att jag frös, tror ni inte jag somnar? jullan smsar då bussjag skulle vart på stan, svarar. tror ni inte jag somnar om efter det? jo de är klart. vaknar halv tio. fixar mig på en kvart ringer min morfar som skjusar mig till skolan. alltid en räddare i nöden!

FAN VAD SKÖN HELG det kommer bli. ska ta det lungt hela helgen! idag var jag i skogan med alex hanna o linus. imorgon blir det film mys med favorit tjejerna. på söndag blir det att sova. tycker att den här jävla kylan kan ta och försvinna. men ni får ha en jätte bra helg, hörs, PUSS

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0