sammanfattning

2009

åkte till täby cup en sista gång. jag hade en jävla attityd och fick sitta på bänken hela sista halvlek i finalen. fan vad sur jag blev, och fan vilket samtal jag fick ha! haha, jag kommer aldrig glömma det där.

åkte till thailand. det var jätte härligt, god mat, snälla människor, sol, värme. har aldrig haft en hemskare flygresa än vad jag hade hem till sverige.

jag fyllde sexton år på semeldagen. så här såg jag ut. mitt löshår hade börjat tova sig.

hade en jätte rolig tjej kväll. då man också skulle släcka alla lampor, fan vad mysigt det blev!

var i norrköping för att spela final four. vi hade gått obesegrade genom serien, inte en förlust. men förlorade ändå finalen med 4p.

sen var det dax för den sista billys basket cup för oss. samma sak, förlorade inte en match i serien. kom till final för första gången, men förlorade med ett poäng..

min syster tog studenten! jag var jätte stolt.

jag och sabina kom närmare varandra än någonsin! hon blev en av mina bästa vänner.

jag slutade nian. gick med världens bästa tjejor så de var lite sorligt.

mamma fyllde 40 och hade en jätte lyckad fest med tove.

hade en jätte lyckad sommar med många resor. träffade några jätte roliga människor också.

började gymnasiet, handel.

roligt slut på året hade man också eftersom den spenderades med såna man tycker om, tack så mycket!


jessica meriläinen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0