datasalen

är i skolan sitter i datasalen och tråkar eftersom jag är helt själv.. vissa är sjuka, vissa har tidig matte, vissa har kök och servering och vissa som jag har håltimme till 14.15!

har bild 14.15 sen matte och efter det slutar jag YES SKÖNT fast skoldagen har inte varit någon fel på förutom en lång jävla håltimme. och en till sak som är jobbigt är att jag måste gå in till cykelstället på skolgården för att hämta min cykel eftersom jag var så trög som cyklade till skolan åhh... kul att det inte är plogat där så måste gå i hög jävla snö!..

nu orkar jag inte blogga ska luffa här vid datan nu och vänta på att andrea har slutat så hon kommer hit (y) :)

puss
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0