coldan och lasse (yy)

detta år kommer bli väldigt konstigt, det börjar med att jag har lyssnat på cold play + lars winnerbäck, och jag gillar det!

något jag däimot inte gillar är att det hackar så att de tar en kvart för bokstäverna som jag har skrivit att komma fram, grymt irriterande. och att basket fjortisarna är rätt själviska. men men inget att göra än att åka hem igen. så det blev inget shoppa i stockholm. får gå på stan med hauta (som missade tåget) imorgon istället.

nu ska jag lyssna lite på cold play och sedan glutta desperates housewife, grymt trött, var öppe vid sju tiden imorse.

look at the stars
look how they shine for you
♥ ♥ ♥

j

Kommentarer
Postat av: mia

slagit i huvet? :P

2010-01-04 @ 17:03:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0