20 januari 2010


bilden är tagen för ett år sen idag nästan skulle jag tro, i Thailand.

HEJ MINA VÄNNER! livet suger här i Sverige. vill bara bort till ett varmt land, längtar efter att sola och ta det lungt som fan. men nej nej, imorgon är det skola och då ska man redovisa en bok på engelska, en bok som jag läst ungefär 10 sider av, men jaja. det kommer nog gå bra.

inte mycket upptatering på sista tiden. har varit mycket med bästa vän och sen har jag mått skit. känts som att jag ska svimma hundra gr om. och eftersom jag är så smart så har jag härjat och sånt ändå så jag har varit helt slut när jag kommit hem. men börjar på bättrnings vägen (y)

nu blir det ansikts mask och dusch. hörs nog imorgon eller något sånt. PUSS

♥♥
j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0