Feb. 17, 2010

eftersom att jag har bestämt mig att inte ta med mobilen till Finland så ska jag ha min digitalkamera så jag kan ta bilder! väldigt längesen jag använde den, fanns bilder från när jag var blond, Thailand och den nyaste var från en lokalfest i somras, haha jag hatar att använda den för den suger, och den är ful. den ser ut som en silvrig tegelsten med massa klotter på! sjuk beskrivning men jag har satt klistermärken, målat, skrivit och gjort den äcklig. frågan är om jag ens vågar ta kort med den, haha!

         

blir ingen skola för mig imorgon heller, skulle gärna velat det men känns lite onödigt att gå på en lektion och sen stressa hem. skulle vara kul att träffa Julia eftersom att vi inte träffas innan Lördag, och Lina som åker till USA. men men de får bli den låååååång sovmorgon istället, kan typ slå vad om en miljon att jag kommer vakna innan åtta bara för att. onödigt skit jag skriver om men de är kul kul kul!

j



Kommentarer
Postat av: karro

varför har ni bara en lektion? :( lyckos! vi går till fyra....<3

2010-02-18 @ 09:14:47
URL: http://karolinaceciliaa.blogg.se/
Postat av: julia

saknar dig i skolan, det är liksom inte som det brukar. Vi ses på lördag hjärtat, då ska vi ha kul! PUSSAR OCH KRAMAR<3<3

2010-02-18 @ 12:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0