typ död

så mår jag nu :/ jag har jätte ont i halsen sen låter det som jag pratar genom nästan plus på det har jag massa utslag på axeln, halsen och det har gått upp på kinden INTE KUL ser ut som jag har finnar. sov en liten stund innan misse, irkku, nikkis och liam kom, är irriterad som FAN drömde om dig inte kul och mådde skit av allt du sa i drömmen haha irriterande..

vetefan vad jag ska göra ikväll önskar att inte snön fanns då hade jag gått ut och sprungit fan va skönt känns som jag behöver få av mig massa överenergi men hur ska jag göra det?  snön tilllåter mig inte att springa ute ska jag kanske plugga masse engelska och svenska!? haha fan va tråkig jag är!

puss på inget eller ingen
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0