maskinen är ett monster


ska börja sova 22.30 är trött som fan men får inte lägga mig förrän då eftersom maskinen sätts igång då.. åhh kommer säkert sova skit dåligt i natt men finns inget jag kan göra..

idag har jag vart i skolan gick väl så där. åkte skridskor på idrotten haha ramlade bara omkull en gång så gick ju ganska bra. fan va det är snyggt när killar kan åka jätte bra skridskor haha! fattar inte hur dom kan, ni får gärna lära mig att åka så där tack x) !! åkte till sjukhuset sen för att hämta maskinen som jag ska ha inatt. sen åkte mamma och jag till sandy för hon fyller ju år ;) <3!

GRATTIS SANDY PÅ FÖDELSEDAG 18 ÅR!, VI BÖRJAR FAN BLI STORA NU ;) <3

puss på att lördag ska bli en bra kväll, det är din kväll sandy <3
/b

Kommentarer
Postat av: sandyliciouzzz'

söt du är bina! :) & tack<3<3

2010-02-11 @ 22:49:55
URL: http://sandyessien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0