grymt

idag är en jätte bra dag, vaknade första gången vid 6.00 då mamma kom och sjöng för mig, Mia och Hanna var också med. fick ett par leggins, smink och så ska jag få göra akrull naglar när basket sesongen är över. super nöjd! min katt sprang iväg inatt också, tur nog kom han hem vid 10 och var hungrig som ett djur. vet inte vad jag hade gjort om min lilla vän inte kommit tillbaka.

idag är det ett år sen jag fyllde 16, prinsessan förlovade sig och inatt brände dom ner stadshuset. hehe, lite onödigt att veta men de är mycket som händer den 24 februari.

nu ska jag fixa mig lite för snart traskar jag och min syster till min mormor och morfar, fär vi ska äta min favorit mat och träffa Amanda! ikväll blir det att äta med familjen, bio och sova hos Julia.

puss på en jätte bra födelsedag, ha en så bra dag ni också!



jessica 17år (ikväll)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0