ge min vår nu!

låt snön försvinna nu tack! vill ha vår så det blir varmare sen kommer sommaren då kan man bli brun :)!
har varit och sola idag fick färg ser tusen gånger fräshare ut i ansiktet inte så där blek att man ser sjuk ut. Efter jag hade solat åkte mamma, morfar och jag till willys handlade mat och när vi var klara åkte vi hem till mormor&morfar. nu ska jag duscha sen börja sova sov jätte dåligt inatt :(..

Juste vi hade prov idag tror jag klarade det visar sig plus att i morgon har jag matte prov får se hur det går ;/.

You know my weakness
That is why I'm sleepless


I told you everything
Unlock, then let you in
That's how it is for me
It's all or nothing
I sort of lost control
I loved and you said 'no'
Are we okay or are we simply fading


puss på att det är upp till dig hur det här blir
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0