en vecka kvar sen är det sportlov!



nu är det helg vilket är hur skönt som hällst! idag ska bara jag och Sabina mysa och kolla film. imorgon ska så ska vi fira Sandy, känns som att det var hundra år sen jag festade. hoppas det blir kul nu! :) på söndag är det alla ♥-dag, som betyder att man ska vara med någon man tycker om. jag tycker om Sandy så vi ska fira (eller vad man kallar det) tillsammans, sitta och tycka synd om varandra, haha. hittade bilden på Sabinas dator, ett år gammal, söta.

idag när jag och Julia var och hämtade sommarjobbslappar på stan så hände det en liten läskig sak. hoppas inte hela huset sprängdes eller brann ner, men det stor jag inte! hahaha. om en vecka har jag sport lov och har haft det i en dag, fan vad skönt.

blev bara en massa skit jag skrev men det gör inget, HA EN BRA HELG PUSS

j

Kommentarer
Postat av: Julia

hahaha du: vad gör vi typ? jag: nej men vi har ju tagit våra lappar nu.. hahaha fan vad synd:D<3

2010-02-14 @ 13:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0