dagens

Dagens humör: jätte bra!
Dagens borde: ha tränat, men hann inte.
Dagens frisyr: mittbena.
Dagens klädsel: leggins, tshirt och stickad tröja.
Dagens längtan: vår och sommar, såklart.
Dagens fundering: vad har jag inte tänkt på?
Dagens tråkigaste: att det ska vara så kallt.
Dagens personer: familjen, Amanda, mormor och morfar.
Dagens roliga: mein godt.
Dagens låt: try sleeping whit a broken heart, tror det heter så.
Dagens händelser: min födelsedag!
Dagens saknad: tänkte på Elin som skulle fyllt år idag, rest in pease.
Dagens vill ha: Lördag, för då ska jag firas!
Dagens köp: ingenting.
Dagens mat: lasange och pizza.
Dagens kärlek: mormor, morfar, Amanda, Amanda och familjen!

fick lite små saker av mormor och morfar också, jätte fina armband var det. nu längar jag bara till lördag så jag ska firas på riktigt! tråkigt så blev det inte som planerat. skulle kollat på bio och sen sova hos Julia. men bio blev det ingen och sen sa min mamma att jag skulle sova hemma, har även träning imorgon. så gick på guif match istället med pappa och Amanda!  

min katt är hel gullig, ligger brevid mig och snarkar. nu ska jag krypa ner brevid min syster, skönt att inte behöva sova ensam.

j

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack för dagen snygging,love you/hauta

2010-02-25 @ 00:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0