bv♥

MÅSTE BARA BERÄTTA EN SAK.

idag träffade jag min underbara vän sandy! väldigt längesen kände jag. vi har snackat om massa skit saker, älskar när vi gör det, för det är bara sandy man kan snacka om sånt med. sista gången jag såg henne som 17åring idag. haha.

iallafall så rensade vi en av hennes gargerober eftersom jag älskar sånt och eftersom det är k-a-t-a-s-t-r-o-f där inne. av allt som vi slängde tror jag att 50% var av sandys inplus köp. det är hon expert på. om hon ser en hel ful tröja för 50kr så är det så typiskt sandy att köpa den och säga "kommer nog använda den nån gång, den kostar faktiskt bara 50kr" men sen ligger den där och skräpar ändå!

haha efter ett tag hittade vi mina gamla använda trosor, snacka om chockad jag blev. och en aning äcklad. haha skrattar fortfarande när jag tänker på det!

aja det var det lilla jag ville skriva, för den som orkar läsa. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0