bjuder på mupp bilden

      

idag har jag varit i bollhuset hela dagen och ska faktiskt tillbaka ditt snart! det var cup för särklasserna och ingen illa menat men jag tror jag aldrig känt en sån svett lukt, det gjorde ont i ögonen och fick kvälningar. jag Amanda, Lina och Lisa var iallafall där och satt sek. det var riktigt kul för vissa var duktiga, vissa härliga och snälla andra äckliga och hetsiga.. ska ju snart tillbaka dit då de är träninga med f94 som gäller, fun!

tycker himla synd om min lillesyster som ligger där nere helt däckad och har spysjukan, vi som ska åka imorgon. bara inte någon mer blir smittad. men hon är så rädd för att spy så igår när hon gjorde det skrek hon och grät så mycket att jag också nästan börja gråta, trodde faktiskt att det var någon som hade dött.

ska iväg och göra nudlar nu. PUSS

j

Kommentarer
Postat av: HANNA - rock & roll satisfies my soul

Hoppas att allt är bra!

kram, http://hannaest.blogg.se

2010-02-17 @ 16:09:17
URL: http://hannaest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0