änglavingar


min älskade tröja! och en sabina som inte ser fräsh ut för tillfället.

kom hem från stan för en stund sen köpte lite saker och åt med mamma på kebabhuset, hade trevligt sällskap av 2 killar som satte sig brevid oss :). först tänkte dom ta min stol när jag hämtade sås men dom drev bara sen kommer det en jävla äcklig gubbe som glor på mig när han går förbi fönstret. då får jag ur mig fy fan och gubben som är ute börjar le som fan och jag vet inte vad +o( .. haha då börjar killen brevid oss asg och säger att gubben var lite sugen och att det är synd om oss tjejer! trevliga killar (y)

ska börja fixa mig nu för ska till toni&kimmi sen med jonna blir tequila race, har 2 stora flaskor det klarar vi nog oss på ;) !

imorgon blir det hem till Jessie och fira henne <3333

puss
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0