aldrig varit med om värre vinter

förlåt för det omogna inlägget igår, men allt gick åt helvete. det var varken min eller Julias dag igår. gud ville verkligen inte att vi skulle ha kul! tror vi tillbringade halva kvällen ute i Eskilstunas kallaste kväll ever. har alltid varit en vinter människa men alltså nu har det fan gått för långt. så fort man går ut frycker man typ fast, OGILLA. trodde vi hade blivit insnöade när jag kollade ut genom fönstret idag, och det förvånade mig att vi inte hade gjort det.

har tydligen tagit fel på dagarna. trodde att jag fyller imorgon (tisdag) men fyller på onsdag! även fast 17 är ett onödigt år så kommer det iallafall bli årets bästa dag, det blir min dag!



j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0