11 Februari

nu är det bara en vecka kvar sen åker jag till Finland. åh vad jag längtar, ska bli så skönt och kul att få åka iväg med familjen faktiskt. och det ska bli jätte roligt att får träffa min farfar, mina farbröder, kusiner och farfars fru Paula! mer änn ett år sen jag träffade dom nu!

pappa säger att det är mycket snö där och att det är kallt, det är de ända dåliga, har tröttnat som fan på all snö, slask och sånt skit. men tur att jag fick nya vinter skor igår iallafall!

idag fyller sandy 18år, jag kan fan inte tro det! fan vad stor hon har blivit! ska iallafall och fira henne idag, mysigt. sen blir det nog träning. nu måste jag gå och klä på mig, blir snart hämtad av morfar som ska skjusa mig till skolan. ha en bra dag

j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0