vill dra på kryssning!!

Är jätte sugen på att dra iväg på en kryssning. Skulle vara så grymt roligt. Det som förstör är ju det att jag är så rädd och mesig när det gäller att resa. Har varit med om det mesta när det gäller att åka båt. Förra vintern var jätte kall och det var is på havet. Jag och min familj skulle till till Finland. Hela båten skakade konstant HELA resan. Nära döden upplevelse, trodde det skulle hända som i Titanic! En annan hemsk resa var när vi skulle åka till Estland, då gick båten drunknar alarmet! Eller ja, det lät som de.

Den roligaste kryssningen jag varit med om var i somras när jag, Sandy, Sabina m.m. åkte! Eller första dagen var rolig..



j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0