jävla äckel skola

seriöst, jag orkar inte med skolan. det är så jävla jobbigt. skickade precis in hemprovet i samhällskunskapen. har mått jävligt dåligt över detta och jag blir fan glad för G-. på torsdag har vi matte prov och naturkunskap inlämning. det jobbiga är inte bara proven, utan att ta sig till skolan, att vara i skolan. det är så mycket tjaffs. det är så jobbigt. det jobbiga är att man vet att de snart är lov och man bara längtar. önskar jag blev sjuk. har till och med fått munsår igen. och jag hatar det. det är de värlsta som finns. alltså känns som att allt går emot mig, verkligen allt. började nästan gråta idag när jag fick reda på att jag fått ig på mitt matte prov, jag orkar verkligen inte göra om det.. vill bara gråta för allt är så jobbigt :( nej, nu ska jag lägga mig framför tv och äta något gott och gråta. klockan 2100 är det dhw, kanske får mig på bra humör.

j

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gumman det ordnar sig ska du se många kramar på dig <3/Minna

2010-12-07 @ 20:14:50
Postat av: karro

Det fixar sig ska du se, du klarar det :) jag finns om du skulle behöva något eller bara prata :)<3

2010-12-07 @ 22:37:05
Postat av: Jessie

tack så mycket tjejer! det värmer<3<3

2010-12-08 @ 16:44:23
URL: http://jessiebina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0