inlägg som skulle publicerat 2010.12.17

Tänkte ta och blogga i torsdags men blogg.se var ju konstig så gick ju inte.. men skrev på ner allt på word så jag kunde lägga in det på bloggen :).


2010.12.17            22.45

Tänkte ta och berätta om igår. Blev hemma från skolan mådde dåligt. Yassie kom över med Leo, gud va söt han är! Fixade mig och drog till krogen hände massa skit där. Drack bara en cider och en öl så blev inte påverkad eller något och hade fortfarande huvudvärk..
Sammanfattning om krogen: dansade, var med massa folk, satt inne på toan en hel del men en ledsen vän, blev riktigt irriterad på några tjejer så blev lite tjafs, fick en riktigt konstig fråga av en kille och han snackade massa fattade inget, en annan person började prata med mig efter ca 3timmar. Drog hem och sov efter krogen.

Idag vaknade jag och mådde ännu sämre än igår, så stannade hemma.. Ångrar faktis att jag drog ut dan innan! Hade varit bättre om jag legat hemma och vilat.
Karro kom över idag också har bara slappat camat med jessie haha så jävla kul. Kollade paradies hotel finalen med, sämst ville ju att lin och erik skulle vinna ..

Nu ska jag plugga och börja sova

puss på mina underbara vänner
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0