23.41



ska kolla igenom läxorna nu sen börja sova!

idag har jag vart i skolan kollat på lucia, helt ok! har haft lektioner och lussade för tävlingsmatlagning fan va vi var dåliga.. ingen kunde sångerna och jag så klart ramlar pepparkaka ner i golvet när jag går med tallriken (stog alla namn på pepparkakorna men en fick inte sitt namn eftersom det gick sönder).. åkte till ica maxi efter skolan köpte ansiksmask och sånt, har fått massa finnar HATAR!! känner mig skit äcklig och vill inte ens vissa mig ute men måste ju..

juste fick svar på ett mejl som jag skickade från facebook, blev så glad och ledsen på en och samma gång när jag läste det. känner mig fett töntig men är jätte glad att hon svarade och var så trevlig, hoppas jag får träffa dom snart om dom vill träffa mig!



puss på att jag tog till mod och skickade mejl till henne
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0