22.22

sitter här vid datan och myser med ljus och ett städat rum.

idag har jag
♥ varit på tuna med mamma&mormor köpte mjukisdräckt och grå collage tröja riktigt sköna.
♥ karro kom över vart med henne och åkte ner till stan och bowlade, JAG VANN med 2 poäng haha!
♥ pluggat till projekt och företagande.
♥ letat efter min ipod, som inte vi har hittat än..
♥ kollat bloggar.
♥ hugg till i magen på mig så jag satt mig ner på golvet och grät kul, kunde inte ställa mig upp.
♥ kom på att vi har nationella i veckna, blivit irriterad över det!



fre: var hos albin och myste. vi åkte ner till pizzerian och åt sen låg bara i sängen och kollade film hela kvällen.
lör: var på tuna med karro, mamma&mormor. drog med karro hem till mig skulle vara med folk men sket sig. några ringde mig på natten (såg jag idag) ja vad ska jag säga?, är inte förvånad att ni blev.

kanske bloggar imorgon om jag hinner slutar fem eller jag ska iväg så slutar tidigare sen ska albin sov har och måste plugga!

puss på er alla
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0