2010.12.22

nu är det jullov!, kärlek.

idag har jag varit på julavslutning, ätit ute med några från klassen (plus malins kompis) på ming, gått på stan, köpt julklapp till mamma och har inte gjort så mycket mer.

imorgon ska jag ner på stan med mamma. ska också gå och sola, ett måste (börjar bli jätte blek och börjat fått dålig hy mår riktigt dåligt över det)!!! ska hem till karro på kvällen med mamma ska spela bingolotto, äta och ha det trevligt.

ska börja sova nu mår inte så bra.. måste få sömn så jag mår bättre imorgon.

har 3 filmer hemma ganska sugen att kolla på dom men orkar inte just nu, får väl vänta tills albin kommer hit och vill kolla film så får vi väl ta och kolla på dom.


puss på jessie som jag saknar
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0