2010.12.13

sorry för detta långa inlägg men kändes att jag behöve få ur mig det!


sitter här och funderar på allt. jag vill ta tag i så mycket men vet inte hur jag ska göra. jag vill återuppta kontakten med tre vänner som jag har glidit ifrån mycket, alla tre har jag olika minnen med och olika band med!

Ena vännen har jag kännt sen jag var liten och hon har funnits hos mig när jag mådde som sämst. kommer aldrig glömma när jag fick det där samtalet som fick mig att bryta ihop jag sprang över till henne i bara strumpor och snön låg på marken. jag bara grät kändes som allt var mitt fel och jag anklagade mig själv riktigt länge för vad som hände men idag vet jag att det inte var mitt fel. alla sommrar vi var på ditt land, alla vintrar vi byggde snökojor och hade snöbolls krig jag kommer alltid sakna dom. vi gled ifrån varandra när allt blev jobbigt för dig. du fick flytta ett antal gånger men jag hoppas du mår bättre nu och jag saknar dig!

Andra vännen har jag redan skrivit om. hon och jag hade alltid kul men det kom en kille i mellan oss men han var inte värd det eller ingen kille var i äntligen värd vår vänskap. men jag träffade henne på en fest förut vi pratade lite men sen senare träffades vi på en annan fest igen och det var då allt kändes helt naturligt mellan oss. men har inte träffat henne efter det. vet att hon har det jobbigt fortfarande som hon hade när vi umgicks. men önskar henne all lycka, hoppas vi tar och ses snart!

Tredje vännen mådde inte bra alls hon mådde riktigt dåligt och jag var en sån person förut som kunde vara arg hur länge som helst och gav mig inte i första taget. hon skrev till mig men jag ville inte ha något med henne att göra. hon gjorde en riktigt dum sak och sa att jag fick som jag ville.. det var verkligen inte vad jag ville men allt gick bra som tur är! hon fick hjälp och blev borta ett riktigt långt tag men hon behövde det för hon är på rätt spår nu. när hon var borta skickade vi alla brev till henne och hon till oss. hon flyttade sen men har träffat henne några gånger och haft kul med henne. tror hon ska flytta hit snart igen hoppas då att alla vi får upp kontakten igen!


♥ det finns några flera som jag verkligen vill försöka få tag i och tacka dom för att dom tog i mot mig och lät mig bli en i familjen. tror inte dom vet hur mycket det betyder mig att jag fick komma till dom!

puss
/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0