2010.12.07

ligger här i sängen med huvudvärk och känner mig snurrig... men måste till skolan imorgon har kök och var ju inte där förra veckan eftersom jag varit sjuk ;/.

idag har jag varit i skolan hade foto på morgonen var ute och fotade över 1timme själv. albin kom sen så var med han och killarna. vi drog till ett cafe och pluggade till ett prov vi skulle ha nästa lektion. klarade det fick 24 av 30 vg om jag hade pluggat mera hade jag klarat det var inte speciellt svårt, haha brukar alltid behöva träna flera dagar innan ett prov för att minnas men nu gick det jätte lätt :).
åkte till sjukhuset efter skolan med albin tog mina sprutor sen drog vi hem till mig och åt sen kollade film. han skulle iäntligen hjälpt mig att träna till nationella men han var tvungen att dra hem så får försöka kolla igenom själv :).


→jag älskar dig albin←


puss på att jag ska plugga nu sen börja sova
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0