2010

    

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

ja

Höll du några av dina nyårslöften?
jag hade ett, och de var att komma på något bra nyårlöfte till detta år, så ja.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nej, inte direkt vän. men en som jag var vän med förut kan man säga.

Dog någon som stod dig nära?
nej

Vilka länder besökte du?
Finland, Danmark och Norge.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
saknar att träna 3gr i veckan..

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
finns många. men inget speciellt.

Vad var din största framgång 2010?
att jag inte orkat bråka om allt.

Största misstaget?
tro att dom som står dig närmarst inte sviker. men det är så fel!

Har du varit sjuk eller skadat dig?
ja, det värlsta var när jag hade halsfluss x2

Bästa köpet?
min byrå! haha

Vad spenderade du mest pengar på?
jag vet inte..

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
daniel adams ray - gubben i lådan, helt klart!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
vet inte hur jag var i början av året, men de senaste månaderna ledsnare.

Vad önskar du att du gjort mer?
tränat..

Vad önskar du att du gjort mindre?
äta så himla mycket

Hur tillbringade du julen?
med släkten hos mormor och morfar

Blev du kär i år?
nej

Gjorde någonting dig riktigt glad?
:)

Favoritprogram på TV?
dhw och satc

Största musikaliska upptäckten?
förstår inte..

Något du önskade dig och fick?
ja

Något du önskade dig men inte fick?
ja!

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
jag var med Amanda hos min mormor och morfar, sen åkte vi och kolla på guif!

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
jadå

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
svart, haha.

Vad fick dig att må bra?
jag vet inte.

Vilken kändis var du mest sugen på?
alexander skarsgård

Vem saknade du?
ingen

De bästa nya människorna du träffade?
ingen

Kommentarer
Postat av: amandaj

snygging!

2011-01-03 @ 01:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0