roligt roligt


det här kan vara den fulaste bilden någon någonsin har tagit på mig. men jag bryr mig inte. för jag kan faktiskt inte göra någonting åt hur jag ser ut. nu kan jag förstå dom som frågar mig om jag är kines. ser ut som en skalligt slick offer också.

det är lite roligt när folk frågar vilket land jag kommer ifrån och jag svarar kina. då svarar dom oftast nej, alvarligt?!? eller något i den stilen fast man ser på deras utryck att de inte alls är chockade. men de gör inget, för jag är inte kines och kineser är söta, eller...

men måste faktiskt säga att jag gillar bilden ändå, Hauta är ju med och vi ser rätt lika ut, hehe. om man kollar långt ifrån är den nog inte så jävlig.

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0