ibland orkar man bara inte!

ursch. idag när jag vaknade mådde jag riktigt dåligt. åt frukost men gick och la mig igen sen. men kunde fan inte somna för att jag har två störande systrar. min lillesyster har maskerad i skolan och skulle vara punkare och självklart bad hon min storesyster om hjälp(stolt över dig mia att du kom öpp 8 imorse!). hela morgonen har det bråkat, skrikit, tjafsat m.m. och varit riktigt irriterande! ville bara gå och skrika på dom men orkade inte ens det. nu har min lillesyster åkt till skolan och jag åker om en timme. så kan inte gå och lägga mig nu. känns lite onödigt att vara hemma sista dagen också, men mår verkligen dåligt så får se.

här är resultatet.


Sandra var en pojke, tycker dom var jätte söta!

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0