hani+jesi

jag saknar min vän, Hanna Ejendal. vart tog du vägen? vi som alltid brukade hitta på massa konstiga saker. du var den knäppaste jag kände. eller det är du fortfarande. kommer aldrig glömma när vi var små, vi var alltid i din källare och tog massa glas även fast din mamma sagt att vi bara fick ta en per dag. på kvällarna när vi skulle skiljas åt så sa vi till våra föräldrar att vi skulle följa med varandra en bit hem, och där kunde vi gå i en halv timme på våran gata fram och tillbaka. vi bakade alltid saker utan resept, det var roligast så, men det smakade skit. våra föräldrar vart glada då vi användt resept. du lärde mig att käka macaroner och bearnes sås, vi levde på det. alla gånger vi körde dunk kurragömma, skrev hemliga lappar och gömde över hela huset, byggde torn som vi sedan förstörde totalt, alla gånger vi har gått till hemköp då du har köpt nötkräm som fick mig att spy.

kollade min gamla blogg nyss. läste detta och fan vad vi skrattade, jag skrattade när jag läste det och jag kan lova att du skrattar när du läser det. riktigt omoget, haha!

mattis ligger undet täcket, och man ser bara hennes huvud.
jessie: pullar du?
mattis: va!?
hanna och jessie garvar ihjääääl.
mattis: VAD SA DU?
hanna (viskar): säg rulla
jessie: rullar du?
mattis: vad är de?
jessie: det betyder att man rullar på sina tuttar för att känna om de har växt.
HANNA OCH JESSIE ASGGGGGGGGGG!

vi hade det så jävla kul. men de är som de säger, inget varar förevigt. jag saknar det som fan. jag saknar dig min vän♥

j

Kommentarer
Postat av: hanna ejendal

HAHAHAHAHAHA JAG DÖR! kommer ihåg det där med matilda så väl! saknar dig också jessie, jag tycker faktiskt att vi borde ses oftare, vi ses ju typ aldrig :( love u <3

2010-04-06 @ 17:48:59
URL: http://hannaejendal.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0