20100404


sitter här hemma med jessie&mamma, väntar på att äggen ska koka klart så man kan äta ägg :) sen kolla skäckfilm (y)! idag har jag inte gjort så mycket lek kom över med lillasyster hit, fan va älskligen pratar på <33 :D. gick sen över till marko med linda eftersom pappa&lek var där. var där ett tag tog en öl och så :) alltid lika trevligt att träffa alla. sen är det inte så mycket mer att säga om idag!

igår drog jessie, jonsson&jag till emil med folk, killarna drack och vi satt och luffade brevid haha. drog sen till david eftersom det var fest där, han fyller 18 på tisdag GRATTIS I FÖRSKOTT! var längesen man träffade vissa kul!. drog hem med jessie till mig för att sova, pratade lite med en kille haha ja vad ska man säga om oss?! vi är som vi är mot varandra xD!

ska gå och ta min ägg nu ha det så bra alla!

puss på linda
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0