uppe tidigt idag med

hej, sovit gott? de har inte jag, drömde mardrom inatt igen(!) och sen har jag inte haft en riktig sovmorgon på ca 3 veckor..

hela helgen är de usm. igår hade vi två matcher, första klockan tio. alvik, trodde vi skulle få stor stryk men vann sen ungefär med 30p. nästa match klockan fyra. jag hauta jonsson och karro åkte ner till stan och käkade, sen tillbaka. matchen klokcan fyra var mot norrköping som vi också vann. jag har inte spelat någon match eftersom jag är sjuk. om jag är smart står jag över den här matchen med, men är så jävla sugen på att spela. haha. ska värma upp och inget mer :) önska oss lycka till. lär behövas, dom vi ska möta är 08 söder och har vunnit scania cup.

f93 i norrköping, sakna.


efter matchen så ska jag och sabina åka till hällby och fota om de är bra väder! :)

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0