till jessie <3


Jag vet inte varför jag inte har skrivit, eller jo det vet jag har faktiskt inte haft något att skriva och har inte orkat.

Men får försöka komma på något bra att skriva härdan efter,
Och nu ska du få veta om min helg efter som du ville veta ;) haha <3.

I fredags var jag i skolan en lektion sen drog jag, Hauta och Karro ner till stan för att äta efter det drog jag hem och tog det lungt. Senare gick mamma, jag, Malin och Emelie till Ellenora (pizzerian) för att äta. Emelie och jag drog vidare till Rasmus efter ett tag, det var fest där med massa folk. Vet inte riktigt vad jag ska säga om festen *-) . jag säger bara att det finns ju killar till allt! Ena killen som var där sprang runt och snackade om mig 24h och sa att vi hade kännt varandra i 4år :s!, den andra killen vet jag inte vad jag ska säga om han var ju som han var ^o) han fick för sig att jag skulle vara otrogen mot han och att jag kollade in andra killar (måste bara påpeka att det var första gången jag träffade killen och var verkligen inte tillsammans med han) tröttnade snabbt på den killen så frågade honom vem fan han trodde han var och sa till han att bara för jag är blond betyder inte det att jag är dum (han gick till min kompis och snackade skit om mig sen kom han tbx till mig och försökte hålla på med mig)!
Drog hem med Emelie kl 07.00 somnade direkt när jag kom hem. Senare åkte mamma och jag till Irkku för att fira henne, fan vad alla ska kommentera min mössa. Efter vi vart där ett tag gick vi hem till Karro, men hon&Simon åkte hem till han. Så jag stannade kvar med dom vuxna och spelade gitar hero. Vi drog hem och sov vid 00.00. Sen idag har det inte hänt mycket har tömt mitt rum eftersom jag ska få ny tapetserat och målat nästa vecka.

Så haha nu vet du hur min helg var <3

/b


Kommentarer
Postat av: jessie

mycket du har hunnit med bina! ;)<3<3



och om det andra inlägget, du vet att jag finns<3

2009-09-14 @ 11:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0