sabina leinonen.

STEG 1
Namn: sabina
Smeknamn: bina, sabbe
Födelseplats: eskilstuna
Ögonfärg: blå
Hårfärg: blont
Längd: 166
Skostorlek: 39-40
Höger- eller vänsterhänt: höger
Stjärntecken: fisk

STEG 2
Skor som du bar idag: inga? eller mina sköna tofflor från hm
Rädsla: inget just nu
Målsättning: gå ut hr med bra betyg

STEG 3
Pepsi eller Coca Cola: cola
McDonalds, Max eller Frasse: donkan
Singel- eller dubbeldejt: båda?
Adidas eller Nike: adidas
Choklad eller vanilj: vanilj

Har du under den senaste månaden...
Druckit alkohol: ja
Rökt: ja
Gått på dejt: nej
Shoppat: ja
Ätit en hel ask müsli: nej
Ätit sushi: nej
Stått på scen: nej
Blivit dumpad: nej men dissad
Skejtat: nej
Färgat håret: nej
Stulit något: nej

I framtiden...

Hur gammal vill du vara när du gifter dig: eh ja du vill jag ens gifta mig ?
Namn på barn: vet inte
Ditt drömbröllop:
Vad vill du bli när du blir gammal: vara en frisk tant

BRUKAR DU...
Titta dig själv i spegeln: ja
Gnälla: iblan
Skrika: ja
Sova: ja
Ha ångest: ibland men inte lika ofta som förut (y)
Skada dig själv med flit: NEJ!
Vilja dö: nej mår bra nu
Drömma mardrömmar: ja  
Drömma sexdrömmar: har väl hänt xD
Ta droger: aldrig gjort och kommer aldrig göra det!
Försöka vara annorlunda: nej är mig själv
Klä dig i svart: ja
Gå till kyrkan: ja när jag konfirmerade mig och när jag gick i tjejgrupp och miniorerna.
Gå i skolan: ja
Röka: ibland men ska sluta helt!
Ljuga: nja brorpå vem
Hata folk: ja
Lita på folk: vissa

NÄR...

Åt du senast: idag
Läste du en bok senast: idag, läste klart den kort kjol
var du på konsert senast: somras
Köpte du något senast: igår
Svor du senast: igår?
Sjöng du senast: nyss
Klagade du senast: idag

VEM...

Saknar du: ingen just nu eller jag vill vara med en person nu
Vill du döda: ingen
Rörde dig: mamma?
Vill du slå: m
Vill du kittla: ingen
Kramade du sist:
Vill du prata med: ingen
Skrek du till sist: ?
Vill du vara som: Julianne Hough (utseende)
Sårade dig senast: p
Vill du bli galet full med: ingen
Fick du sms från senast: felicia
Ringde dig senast: ja du kommer inte ihåg vem det var. vet iallafall att det var i fredags natt och en kille haha!

HAR DU...
För många vänner: nej
Förföljesemani: nej
Tvångstankar: nja
Någon annan psysik sjukdom: nej
Skadat någon: ja
Färgat håret: ja.
Brutit några ben: nej
Några piercings: naveln
Några tatueringar: svanken
Egen dator: nej
Gjort bort dig rejält: ja
Bra självförtroende: ibland
Komplex: mina ögon, magen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0