kan jag allt om sabina?

om Sabina och
svarar på frågorna gör Jessica.

Fullständiga namn; Sabina Alexandra Leinonen (rätt)

Födelsedag; 17 Mars 1992 (FEL 16mars nu tänker du på hanna haha)

Familj och namn på dom; mamma Minna, pappa Jarmo och syster Linda. (rätt)

Linje och skola; Hotell och resturang på Rinman (rätt)

Vad gillar hon; Hon gillar att fota, photoshop (grym på de) och gott saker. (rätt)

Vad hatar hon; När man rör med händer på hennes hals och spöken. (haha rätt)

Hennes första bästa vän; Sandy Essien (FEL Yasmine Zetterström)

Ett ord hon ofta använder; ve-trea (= <3) (rätt xD)

Bästa minnet med mig; När vi var små och plockade fimpar på dagis gårn, hon berättade för sin mamma och jag minns de fortfarande hur besviken jag var, hahah!

Musik smak; Lite gamlare musik, exempel frestyle. Men ändå nyare musik som cascada och dead by april. (rätt)

Vad var hennes första husdjur; Jag har inte en aning. Kanske ett marsvin. (FEL fåglar)

Favorit färg; Blå (rätt)

Favorit klädesplagg; Skor är de hon gillar mest. Men de är väl dom där hallonfärgade linnen. (rätt :))

Favorit serie; Säkert, paradise hotel. (FEL gossip girl)

Framtids drömmar; Hon vill bli bartender och jobba utomlans. Om hon ska gifta sig och skaffa barn vet jag inte :) (rätt)
 
Vad har vi gemensamt (nämn 4 saker); Båda har gått på årbyskolan, Har varit brunetter, har iallafall en syster och båda våra pappor heter Jarmo. (rätt)

Vilken plats känner hon sig trygg på; Vi snackade häromdagen om de.. men minns inte. Kanske i Godisland. (FEL solariumet vid rix videon haha)

Favorit godis; Mentos. Karameller. Klubbor. (rätt med mentos men resten FEL det ska vara lakris)

Parfym hon använder; Jlo kanske? (FEL Cindy Crawford)

Vad hon har för märke på sin mobil; LG (rätt)

kan jag allt om Sabina? svar nej

en cool bild bina har gjort om

bina och hennes lillesyster

en fin bild på sabina

hennes tatuering

sabina i olika hårfärger

när sabina hade fixat sin frisyr mycket fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0