tack bina för bilderna! :)



basket, jag förstår verkligen att jag har gått i de såhär länge, för de är så jävla kul. satt nyss och kollade egenom alla bilder. fan vad kul man har haft och jag hoppas att de gär året blir lika roligt!

jag och sabina ska vara imorgon, händer ju inte varje dag. eller de gjorde förut. ska bli jätte kul!

ida sahlberg, henne tycker jag verkligen om. så jävla snäll och man har verkligen roligt med dig. hade tur att vi kom i samma klass. utan dig i klassen skulle de inte vara kul. tack för att du går kvar! :)





svininfluensan.
så jävla rädd att jag ska få den, jag vill inte vara sjuk och speciellt inte dö. men de är ju inte alla som gör det heller. men själva namnet låter så jävla äckligt.



nu blir det träning. puss från mig.


j

Kommentarer
Postat av: Ellen (:

fin blogg..!=)

2009-09-03 @ 21:27:34
URL: http://hejjellen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0