fråga inte mig!?

Går kvällen haha ja va ska jag säga inte precis någon bra dag!
Hauta och jag drog till rotors för det skulle vara folk där tror ni inte det var helt tomt där förutom 2gubbar som satt på en bänk och drack, så klart går vi och sätter oss vid dom och dricker trevliga gubbar var dom iallafall (y). Efter ett tag kom alla folk. Jag, Jessie och Hauta gick och mötte några killar var väl så där, vi drog tbx till dom andra efter ett tag. Vi drog på en fest vid slottskolan eller alla andra drog förutom jag för jag satte mig i stadsparken och drack haha, eftersom jag inte kom bra överens med en kompis just då.
Ja sen händer det inte mycket mer drog till stan med Hauta och Jessie plus två killar och sen gick Jessie och jag till festen. Tröttnade snabbt så drog och mötte Yassie sen hem. Det var min kväll!

måste bara få ur mig några saker som jag STÖR mig på!
- fråga mig inte om jag har pratat med J eller vart han är för jag vet inget om han längre eftersom vi inte pratar längre. prata med J själv det är ni som är kompis med han inte jag!
- ASSÅ FÅR DAMP PÅ TVÅ KILLAR!!!!!!!!!!!!!!
Till ena killen; om du verkligen tror att jag skulle åka hem till dig och K***** med dig så är du helt dum i huvet! bara för jag håll på med din kompis så betyder inte det att jag gör det med dig!!

pusss
/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0