för svår för mig

ligger i min säng nu. har jätte ont i magen. kan vara för alla jävla popcorn och godis vi har ätit. filmen var mycket komplicerad för mig. men sabina fattade den som att hon redan hade sätt den en gång, haha. just nu lyssnar jag lite på musik och försöker tagga n så jag kan somna.

imorgon blir det usm och bollhuset hela dagen. ska inte spela, pga sjukdom som varat i två veckor. tror inte jag vart helt frisk innan jag tränade igen, så har inte blivit mycket träning. och lite träning = inga matcher (+ att jag hostar och snorar som satan!)

beyonce - sweet dreams

Kommentarer
Postat av: I S A B E L L E

hahaaa jaag med ! x) visst är den läskig?? xP

skitfin header, enkel och fin!! :D

2009-09-19 @ 09:39:02
URL: http://isabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0