kan jag allt om jessica?

om jessica och
svarar på frågorna gör sabina.

Fullständiga namn; Jessica Anna Merilänen (rätt)

Födelsedag; 930224 (rätt)

Familj och namn på dom; mamma Marie, pappa Jarmo, 2 systrar Mia&Matilda (rätt)

Linje och skola; Handel på Rekarne (rätt)

Vad gillar hon; Basket, fixa naglar (rätt)

Vad hatar hon; kompisar som bryter "kompis reglerna" (rätt)

Hennes första bästa vän; Karolina Andersson (rätt)

Ett ord hon ofta använder; skoja (rätt)

Bästa minnet med mig; Kan inte säga ett men om jag måste så i sommras när vi åkte på fest i torshälla med andre karro och lill danne. <3 :)

Musik smak; Fjortis dunk, kent, beyonce och massa mera (rätt)

Vad vad hennes första husdjur; Katt (FEL kanin, underlater eller marsvin minns inte)

Favorit färg; Rosa (rätt)

Favorit klädesplagg; Leggings (rätt)

Favorit serie; Desperatehouse wife (rätt)

Framtids drömmar; Bli designer och öppna egen affär med hennes egen designade underkläder (rätt)

Vad har vi gemensamt (nämn 4 saker); Båda har varit/är blonda, vi är båda finska, vi kan båda hjula, vi har båda gått/går i basket (rätt)

Vilken plats känner hon sig trygg på; Bollhuset (rätt)

Favorit godis; Gröna döskallar, dumle (rätt)

Parfym hon använder; Naomi campbell - cat deluxe (rätt)

Vad hon har för märke på sin mobil; Sony Ericsson (rätt)


jessie som apa så söt (a)


brun och lång hår (y)


i bollhuset idag


snyggingen själv;)



jag älskar dig gumman <3


Jag kan inget jag är sämst :O ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0