yes no 5



Skid Row - 18 and life, den låten spelas här hemma hela tiden (efter jag hört den på idol) om jag får bestämma!

Oktober=halloween=kläd ut sig :D


Fredag
, då är det fest! Förfesta med Hauta hos mig sen på FEST!!!!!! :P



Skolan, ta inte det på fel sätt. Jag gillar verkligen skolan det är inte det jag ogillar! Jag ogillar att man börjar se i skolan hur vissa personer är på riktigt! Gillar inte vad jag ser, och rör inte mina saker utan att fråga! Tack ;)

Godis, va fan äter jag det för? Det är inte ens speciellt gott. Jag tror att man äter det bara för man har lärt sig att man ska göra det och det är en vana.

/b

Kommentarer
Postat av: mia

hahaha! har ni valt dom där bilderna på yes/no bara för att yes typ är så som ni ser ut nu och vill se ut och no för att det är en gammal bild och ni inte vill se ut så? :D oj, blev lite krångligt att förklara men ni förstod säkert ;)

2009-10-04 @ 18:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0