2.5km

Idag har jag varit i skolan :), på idrotten var vi tvungen att springa 2.5km HAHA fy fan va dåligt  gick/sprang eftersom jag har sämsta kondition. Men kom i allafall i mål 19.55 sämst :D .
Efter skolan åkte mamma och jag till färghuset för att hämta mina tapeter och färgen.
Sen kom vi hem för ett tag sen  har varit och bättra på min brunhet :).
Ska snart gå och göra lite matte eftersom jag var sjuk förra veckan :/!

Imorgon är det skolan och Hauta ska vara med oss i skolan :D, efter skolan ska jag till pappa för att hämta pengar :)!
& efter det ska jag vara med Jessie var 100år sen ju!

/b

Kommentarer
Postat av: karro

hej skulle ju ha hört av mig idag :) men såg att du skulle vara med jessie och jag och simon skulle inte göra något speciellt så :) är typ sjuk ändå :( hehe vi får ses ngn dag i veckan! <3<3

2009-09-04 @ 20:00:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0