22 september 2009



idag började dagen men att jag åkte till skolan. efter skolan så åkte jag med hanna till stan och fixade lite saker, hon tog även hål i örat! :) nojig som hon är så ska hon alltid överdriva haha, men de är hanna liksom, skit fint blev det!

när jag kommit hem så var karro här, hanna och jag käkade sen satte jag mig och kolla dirty dancing och hanna åkte hem. efter ett tag blev det rätt stressigt här hemma och alla blev tjuriga, speciellt min store syster som har rå damp och slog mig och allt. fy vad skönt att hon åker imorgon. pappa och mia till barcelona, ska nog lämna dom imorgon klockan 5 vid flygplatsen.

föräldramöte sen, om man nu kan kalla det de för vi barn var tvugna att vara med. de dom berättade om har jag nog hört dom säga minst 2gr förut. tråkigt, trist, jobbigt och ville sova hela tiden. hem och kolla idol.

imorgon har jag projekt hela dagen så börjar 12.30 lite skönt. grattis till ante som blir 16år idag också!

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0