090916

- vart i skolan idag;
skolfoto, fy fan vill inte ens se hur det blev ): mitt öga har runnit hela dagen och så klart får jag stå så det ögat blir mot kameran  KUL! Kommer se ut som jag är gråt färdig säkert..
datakunskap, var helt död låg typ bara med huvet på bordet min näsa och mitt öga rann hela tiden. Så min lärare sa att jag fick gå en promenad om jag ville så gick till skåpen och la mig på en bänk.
svenska, jobbade ganska bra. Haha satt ett tag med mössa och halsduk.
matte, gjorde några tal sen orkade jag inte och zäta jobbade inte heller så vår lärare sa att han ville prata med oss. Han sa att om vi inte skulle jobba så behövde vi inte komma till lektionen så jag tog mina saker och gick hem.
- sovit efter skolan.
- druckit Cappuccino med Daim (y)
- & det bästa med dagen är att mitt rum är klart :D ska ta kort i morgon så ni får se hur det blev!

Imorgon blir det skola fast jag är sjuk.
Vill verkligen vara frisk så jag orkar vara med i skolan och vara med på idrotten fast det får jag inte vara med på och sen på fredag får jag inte ta min sprutor
:( eftersom jag kan få som förra gången svårt och andas..

/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0