träffade min efterlängtade sabina!

hej. nu har jag inte skrivit på två dagar tror jag det var, mycket skönt faktiskt haha! har ändå inte haft något att skriva. har inte gjort så mycket, förutom varit i skolan. tränat en gång. och inget mer. eller jo va med sandy en dag cokså. nu är det lov! behövs verkligen.

idag när jag kom hem efter skolan så åt jag lite sen pratade jag med bina. la mig i sängen och lyssnade på musik, var så jävla trött så jag somnade! vaknade en halv timme innan min träning skulle börja, sa att jag inte kunde komma, för skulle aldrig hinna.. men på kvällen har jag träffat sabina. har saknar henne så mycket! :) vi spelade wii och kollade idol.

har rätt mycket att göra på lovet så hoppas det blir bra. gillar när det händer saker och så, inte bara sitta hemma, bläää. aja. imorgon är det mini match, sitta sek och sen till fest hos wincent (??kanske). nu somnar jag snart. ska bara kolla klart på idol och ladda up en mycket fin bild på sabina.



j


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0