sommaren 2009 var våran sommar sabina



ville bara säga tv saker innan jag går och sover.

1. jo de är så att jag och sabina har haft våran blogg i exakt två månader. det är kul. de går rätt bra för den! :) önskar att sabina skrev oftare för hon skriver om roliga saker och jag så träffas vi inte så ofta längre nyfiken på vad hon hittar på om dagarna..

2. .. och de är punkt två. jag saknar när vi alltid var i somras. jag trivdes jätte bra med dig, och din mamma! du vart som en syster för mig. jag kunde alltid lita på dig och du fanns där. du gör det nu med, men vi har glidit ifrån varann och de hatar jag. minns när vi var ute i skogen och sprang, vi gjorde de rätt ofta och kände oss duktiga. en gång träffade vi på en orm, de vart ett jävla liv. eller som när vi bråkade om vem som skulle köra mopeden och sen trodde jag du blivit kidnappad. jag saknar när vi brukade fixa oss, ta kort och sedan cykla iväg. vi borde ses någon dag, visst vi bor inte hundra meter ifrån varande längre, och de känns. men de är ju bara att ta sin hoj och cykla till dig! :) eller åka bussen en busshålsplats om man är så lat.

jessyy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0