skämiga människor

sitter här i vardagsrummet och spyr nästan! kollar på ett program där dom äter kalv tunga, får ögon och testiklar. alltså dom sitter och käkar på de!! jag håller på att dö. får kvällningar hela tiden, hur dum i huvudet kan man vara? inte ens för en miljon skulle jag käka något sånt där ursch.

nån som redan spytt är hauta, haha sorry gumman att jag sa det, men matilda hade så klockren kommentar!
- nej, nu kommer hon smitta oss. kommer hon smitta mig?
hon va livrädd, vill inte missa kryssningen imorgon. men jag är livrädd för att båten ska sjunka :(

igår asså fyfan. den där jävla cp killen seriöst! ljuger om att de var hans sprit när det var sandys. han hade en klocka på sig och hauta sa att den var snygg och frågade vart han hade köpt den. då svarade han NK. asså snälla? de var en plastig skit från ur och pen! hahah. hauta ba va ofta är inte de där märket från ur och pen? han ba och om det är? hahaha. pinsam. sen snackade han om att han hade 40 tusen på kontot men ändå snylta sprit av andra! och de stördaste av allt! han slog hauta i ansiktet! jävla tard! asså blir skit förbannad när jag tänker på det! jävla fegis. EN KILLE SLÅR EN TJEJ SOM ÄR EN METER MINDRE ÄN HAN! riktigt jävla störd... han märkte väl att alla var imot han vrf inte ba gå där ifrån?

aja, ska väl se hur hauta mår nu(eftersom mia sa att hon mådde dåligt, bakiis haha) och sen koka nudels! klockan tre är det träning!

j

Kommentarer
Postat av: Anonym

EN KILLE SLÅR EN TJEJ SOM ÄR EN METER MINDRE ÄN HAN! hahaha skön. puss på dig /hauta

2009-10-28 @ 16:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0