sitter här i stockholm nu

haha sötaste kusinen man har, när han såg en bild på oss två sa han det är min lillasyster på bilden.

 
Är hos moster Irja, Mats, pricken och kusin Victor. Har ätit för en stund sen pizza :).
Igår tog vi tåget till Stockholm sen tunnelbanan till moster Eija vi åt Mac donalds när vi kom dit.
& idag gick vi runt på stan där sen åkte vi hit till Orminge.

I morgon åker vi hem och ska på stan innan det :).

VAD ÄR DET SOM HAR HÄNT JESSIE? :/ läste att Hauta hade fått en smäll? jag smsar i morgon Jessie! <333


Jaja orkar inte bry mig tänkte att vi kunde vara kompisar men då struntar vi i det! det är ditt beslut inte mitt. Då behöver du inte skriva till mig på msn :) puss.


Juste eftersom jag inte har skrivit något sen jag kom hem från Ullared så kan jag skriva nu!;
efter ullared åkte Hauta och jag hem till mig för att fixa oss skulle på fest i Hällby men struntade i det så vi drog på en fest som var så där! inte så rolig men jaja. dagen efter sov jag bara typ!


/b


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0