sista veckan innan lovet.

nu börjar jag bli jääääävligt irriterad på min 15åriga katt. jag lovar han har alzamiers. han gick ut för två minuter sen och nu står han och glor på mig utanför förnstert och skriker och vill in! slutade skolan för ett tag sen, den här veckan har bara varit så kul! :) men onsdagar är tråkigaste  dagen. projekt, näthandel, företags ekonomi är världens tråkigaste ämnen och dom har lagt alla på samma dag! jag och hanna hade iaf kul med en stämpel

i hannas nacke. ankom 1993-11-26

haha! på mina fingrar. kom an, eller kom on haha!

jävligt snyggt eller hur? mår itne så bra, så ska inte på träningen. plus att jag har matte prov imorgon, och kanske ett till prov. men nu ska jag äta lite pizza sen plugga, skriver nog mer senare.

j

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0