på bussen nu

Sitter på bussen hem nu :) hauta sitter brevid mig och glor som ett fån! ;) haha nej jag skojade bar hon sitter här brevid jätte fint och petar på tandställningen :) !
Vi hittade "lite" saker i ullared man fick ju nästan damp på alla hetsiga tanter som knuffades med vagnarna i ryggen på mig, man kunde ju fan tror att tanterna trodde att allt skulle ta slut.

När vi kommit hem blir det nog PARTY vin för hauta och vatten för mig :).

Nu blir det film i bussen dum dummare och nyss var det lotteri misse vann på båda sina lotter gissa vad?, durkslag och servetter hon är jätte glad över dom haha!

Nej nu ska jag sluta skriva men jag ska avsluta detta inlägg med fina bilder på hauta och mig som är tagna för några minuter sen. ;)



/b

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0